Colourbox

Så skapar du ditt eget cirkelpass – hemma

Inte bara kostar det, ofta är det också fullpackat på gymmen så här års.
Så även om många har bestämt sig, är det också lika många som drar sig för att gå dit.
Den goda nyheten är att du kan få en precis lika effektiv träning – framför tv:n.

Så enkelt är det:

1. Välj ut ett antal vanliga övningar, som exempelvis situps, armhävningar eller upphopp.
2. Stanna på varje station i 45 sekunder och vila i 10 sekunder mellan varje övning.
3. Vila även i två minuter efter det första varvet och gör sedan två varv till  – eller så många du orkar.
4. Variera övningarna från gång till gång.

Ännu bättre är att alla Wellobe-medlemmar just nu kan ta del av kändis-PT:n Mårten Nyléns träningspass – direkt i datorn eller mobilen
Läs mer om vad DU får som medlem

Shirin Djavidi

*Viktminskning är individuell så vi kan inte garantera hur mycket/snabbt du når ditt mål. Det viktiga är alla hälsofördelar. Vi tar avstånd ifrån osunda ideal och bantningskurer, och rekommenderar inte kaloriräkning om du har ett BMI under 20, är sjuk eller gravid. Läs mer i våra användarvillkor.

Räkna ut när du kan nå din målvikt

Fyll i din vikt, längd och målvikt så får du veta ditt BMI och vilket datum du kan vara i mål. Läs mer om BMI

cm
kg
kg
Wellobe är en del av Schibsted. Schibsted är ansvarig för dina data på denna sida. Läs mer här